DHA ile Beslenmek

Temmuz 14th, 2008 by zehra

DHA (dokosaheksaenoik asit) ile beslenmek Alzheimer hastalığının yavaşlamasını hatta engellenmesini sağlıyor.

DHA; balıkta, ette, yumurtada ve takviye ürünlerinde bulunuyor.

Araştırmacılar, fareleri DHA ile beslediklerinde Alzheimer hastalığının gelişmesinde rol alan proteinlerin birikiminin azaldığını gösterdiler.Araştırmanın sonuçları Journal of Neuroscience da yayımlandı.

İleriki yaşlarda Alzheimer hastalığına yenik düşmemek için DHA içeren gıdaları tüketmeye dikkat edelim.

Posted in Kategorilenmemiş, Sağlık |

Leave a Comment

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.